VERZENDEN EN RETOURNEREN BELEID


VERZENDEN

Jouw bestelling kun je op een thuisadres of een pick-up point laten bezorgen. Tijdens het plaatsen van je bestelling, kies je waar en wanneer je jouw bestelling wilt ontvangen. We werken samen met PostNL, DHL en DPD.

Het is (nog) niet mogelijk om te kiezen wie jouw bestelling bezorgt, maar uiteraard zorgen we ervoor dat deze naar verwachting bij jou terecht komt.

 

De verzendkosten zijn gratis vanaf een bepaald orderbedrag.

De verzendkosten hangen af van het land waarnaar bezorgd wordt.

De verzendkosten hangen af van het (totale) volume of het gewicht van de bestelling.

De verzendkosten hangen af van welke verzendwijze de klant kiest.

 

BEZORGEN

Uiteraard houden we je graag op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt per e-mail de volgende updates:

  • Hoera, je hebt een bestelling geplaatst. Binnen een uur ontvang je een bestelbevestiging en we gaan direct voor je aan de slag.
  • Zodra jouw bestelling is ingepakt en naar je onderweg is, ontvang je van ons een track & trace code waarmee je de status in de gaten kunt houden bij onze bezorgpartners.
  • Zodra de bezorger met jouw bestelling onderweg is, geven we je een seintje zodat je de douche alvast aan kunt zetten. Je kunt in ieder geval bijna van jouw heerlijke producten gaan genieten.
  • Nadat we je bestelling hebben bezorgd, ontvang je ook hiervan een bevestiging.

Uiteraard wensen we je heel veel plezier met je producten.

 

 

RETOURNEREN

Wij doen ons uiterste best om een goed werkend product te leveren.

Het is mogelijk om het product te retourneren tegen volledige restitutie, mits er wordt voldaan aan retour- en ruilvoorwaarden. 

Neem altijd als eerst contact op met Arroyo Home voordat u het product retour stuurt, samen zoeken wij naar een passende oplossing. Stuur een mail naar info@arroyohome.nl.

 

RETOUR- EN RUILVOORWAARDEN

 

VERZENDTIJD

Voor het verzenden van een retour heb je, na ontvangst, 14 dagen de tijd. Mochten wij via de mail iets anders hebben bedacht, mag je daar vanuit gaan. 

 

ONTVANGING RETOUR

Wanneer wij jouw retour hebben ontvangen sturen wij een mailtje dat wij aan de slag gaan met het retourproces. 

 

TOEBEHOREN

Retouren moeten met alle toebehoren worden teruggestuurd. Stuur je bijvoorbeeld een onaangestoken kaars retour, dan moet de kaars in originele verpakking worden teruggestuurd én vrij van defecten. Mochten wij via de mail iets anders hebben bedacht, mag je daarvan uit gaan. 

 

KOSTEN

De koper is verantwoordelijk voor de kosten van een retourzending.

 

TERUG BETALING

Wij gaan over tot volledige terug betaling mits het retour aan de voorwaarden voldoet. De terugbetaling kunt u binnen 14 dagen verwachten op de door jouw gebruikte betalingsmethode. 

Kunnen wij niet overgaan tot volledige restitutie, nemen wij altijd contact op met de koper.

 

HERROEPINGSRECHT/BEDENKTIJD

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@arroyohome.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen.

Modelformulier Voor Herroeping
PDF – 176,0 KB 116 downloads